Turk Time
DOLAR
46,4764 %0.02
EURO
53,1470 %0.01
ALTIN
6186,1160 %-1.22
BIST-100
14729,65 %0
PETROL
78,2200 %-0.69
BONO
41,1300 %0.24
ISTANBUL
BUGÜN
21/25°
ISTANBUL
YARIN
20/26°

Sıla bebeğin teyzesi intihar etti

Tekirdağ’da Sıla bebeğin teyzesi, yeğeninin ölümünden sonra girdiği bunalım sonucu 3. kattan atlayarak intihar etti.

  • Son Güncelleme:
Sıla bebeğin teyzesi intihar etti

Olay, gece saat 03.00 sıralarında Süleymanpaşa ilçesi Altınova Mahallesi’nde bir apartmanın 3. katında meydana geldi. Elif Akyüz, 2 yaşındaki yeğeni Sıla Yeniçeri’nin ölümünden sonra girdiği bunalım sonucu babasıyla birlikte yaşadığı 3. kattami evlerinden aşağı atladı. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Akyüz’ün hayatını kaybettiğini belirledi.

Geçtiğimiz aylarda Tekirdağ’ın Malkara ilçesinde annesi Bakiye Yeniçeri tarafından bırakıldığı komşunun çocukları tarafından gördüğü şiddet ve cinsel istismar sonucu hayatını kaybeden 2 yaşındaki Sıla Yeniçeri’nin yaşadığı trajedi, aile üzerinde derin izler bıraktı. Sıla bebek ölmeden önce 30 gün boyunca hastanede tedavi görmüş, bu süreçte Elif Akyüz her gün hastaneye gelerek yeğeninin durumu hakkında bilgi almıştı. Yaşanan acının ardından aile büyük bir travma yaşarken, Elif Akyüz’ün bu sürecin etkisinden kurtulamadığı ve psikolojik olarak zor günler geçirdiği öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: İHA

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz