Turk Time
DOLAR
46,6212 %0.12
EURO
53,2128 %0.28
ALTIN
6121,0080 %1.52
BIST-100
14274,02 %0.1
PETROL
73,1700 %-3.46
BONO
40,3300 %-0.79
ISTANBUL
BUGÜN
22/30°
ISTANBUL
YARIN
22/29°

Oosterwolde: Sahaya giren adamın bıçağı vardı

Süper Lig'de Trabzonspor ile Fenerbahçe arasında oynanan 30. hafta mücadelesinin ardından sahada çıkan olaylarla ilgili Fenerbahçeli futbolcu Jayden Oosterwolde açıklamalarda bulundu.

  • Son Güncelleme:
Oosterwolde: Sahaya giren adamın bıçağı vardı

Olaylı Trabzonspor-Fenerbahçe maçının yankıları sürüyor. Taraftarın maçın başından sonuna yabancı maddeler yağdırdığı ve sonunda sahaya girdiği olaylarla ilgili Fenerbahçe'nin Hollandalı futbolcusu Jayden Oosterwolde ülkesinin yayın organı olan ADSportwereld'e konuştu.

Maçta çıkan olaylarda taraftarlarla kavgaya giriştiği için hedef gösterilen oyuncular arasında yer alan Oosterwolde, kendisinin ve arkadaşlarının ceza almasına gerek bir durum olmadığını ifade etti.

OOSTERWOLDE'NİN AÇIKLAMALARI ŞÖYLE:

"Sahaya giren maskeli adamın bıçağı vardı ve tehlikeliydi. Bize artık hiçbir şey yapamayacağından emin olmak için onun yan tarafını tekmeledim.

Ben saldırganın kafasını tekmelemedim, yakından baktığınızda bunu göreceksiniz. Herhangi bir cezayı hak etmediğimizi düşünüyorum. 90 dakika boyunca yabancı madde yağmuruna tutulduk ve maç sonunda da saldırıya uğradık.

"CEZA ALMAYACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUZ"

O an takımca düşündüğümüz ve yapabileceğimiz tek şey kendimizi savunup güvenliği sağlayabilmek ve bir an önce soyunma odasına gidebilmekti. Federasyon buna doğru açıdan bakabilirse ceza almayacağımızı düşünüyoruz.

Futbolcuların güvenliği garanti edilemezse futbol oynamamız zor olur. Elbette futbol oynayıp şampiyon olmak istiyoruz ama güvenli bir şekilde."

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz