Turk Time
DOLAR
46,6277 %0.13
EURO
53,1082 %0.08
ALTIN
6130,1250 %1.67
BIST-100
14274,02 %0.1
PETROL
74,2500 %-2.03
BONO
40,3300 %-0.79
ISTANBUL
BUGÜN
23/28°
ISTANBUL
YARIN
22/27°

Nihat Kahveci'den millilere eleştiri yağmuru

A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki ilk sınavında Avustralya'ya mağlup olması, büyük üzüntüye neden oldu. Karşılaşmanın ardından Kontraspor yayınında değerlendirmelerde bulunan eski milli futbolcu Nihat Kahveci, oyuncuları ve teknik heyeti ağır eleştirdi.

  • Son Güncelleme:
Nihat Kahveci'den millilere eleştiri yağmuru

Mücadelenin ardından duygularını açıkça dile getiren Kahveci, yaşadığı hayal kırıklığını şu sözlerle ifade etti:

Vallahi zor bir yayın olacak arkadaşlar. Çok umutluyduk, çok mutluyduk, çok gururluyduk. Şu an ben şahsen çok üzgünüm, çok büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum.”

OYUNCULAR BEKLENTİLERİN ALTINDA KALDI

Milli takım oyuncularının sahada beklenen performansı ortaya koyamadığını belirten deneyimli yorumcu, özellikle hücum ve savunma hattındaki eksikliklere dikkat çekti.

Gol atması gereken oyuncularımız gerektiği gibi oynamadı. Fiziksel mücadele beklediğimiz atletizm sahibi oyuncularımız bekleneni yapmadı.

İyi şut atar dediğimiz oyuncularımız o şutları atmadı. Hepsi rakip defanstan döndü, auta gitti, biri de direkten döndü. Rakip forveti tutar dediğimiz defans oyuncularımız görevini yapamadı. Kritik topları çıkaran kalecimiz Uğurcan da dahil görevini yapmadığı bir milli takım izlediğimiz için hayal kırıklığı yaşıyorum.”

"TÜRKİYE KİMLİĞİNİ SAHAYA YANSITAMADI"

Avustralya'nın maç boyunca kendi oyun planına sadık kaldığını vurgulayan Kahveci, Türkiye'nin ise sahaya karakterini koyamadığını söyledi.

Avustralya, gelirken yaptığı iyi şeyi alıp bu maça 100 dakika taşıdı. Set kurmak, ölümüne oynamak, fiziksel üstünlükle oynamak…

Biz ise buraya nasıl geldiysek beklenilen oyunun B’sini bile oynayamadık. Kötü yenildik, kötü goller yiyerek yenildik.”

MONTELLA'YA OYUNCU DEĞİŞİKLİĞİ ELEŞTİRİSİ

Teknik direktör Vincenzo Montella'nın karşılaşma sırasında yaptığı hamleleri de değerlendiren Kahveci, özellikle son bölümdeki oyuncu değişikliklerine tepki gösterdi.

Dakika 81, maç 2-0 olmuş. İsmail’le Zeki çıkıyor, Mert’le Salih giriyor. O an hocanın sınıfta kaldığı andır bende. Birbirimize şaşkın şaşkın baktık. Ne oluyor dedim. Bu kadarını beklemiyordum. O oyuncu değişiklikleri benim için hayal kırıklığı oldu. Hocamız da sahanın içindeki futbolcular gibiydi.”

"BEKLENTİLERİMİN HİÇBİRİNİ KARŞILAMADI"

Takımın genel performansından memnun olmadığını net ifadelerle dile getiren Kahveci, ay-yıldızlı ekibin beklentilerinin çok uzağında kaldığını söyledi.

Başarılı performans sergileyen bir oyuncunun dahi bulunmadığını savunan tecrübeli isim, değerlendirmelerini şu sözlerle tamamladı: “Çok da doğru yapan yoktu ha bu arada

Kahveci, ilerleyen programlarda futbolcuların performanslarını tek tek analiz edeceğini belirterek açıklamalarını sonlandırdı.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz