Turk Time
DOLAR
46,5167 %0.02
EURO
52,9874 %0.26
ALTIN
5977,2400 %-0.05
BIST-100
14331,21 %0
PETROL
73,7200 %-0.75
BONO
40,9300 %-0.49
ISTANBUL
BUGÜN
22/30°
ISTANBUL
YARIN
22/30°

Mogan Gölü'nü kirleten belediyeye ceza

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ekipleri Özel Çevre Koruma bölgesi sınırları içindeki Mogan Gölü’ne yağmur suyu hattı aracılığıyla atık su deşarj ettiği belirlenen Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne 1 milyon 678 bin TL ceza uyguladı.

  • Son Güncelleme:
Mogan Gölü'nü kirleten belediyeye ceza

Gelen ihbarı değerlendiren Bakanlık ekipleri, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na bağlı Mogan Parkı’nın tenis kortlarının yanındaki yağmur suyu hattı aracılığıyla Mogan Gölü'ne atık su deşarjının yapıldığını tespit etti. İnceleme sonucu Gölbaşı İlçesi Hacılar Mahallesi’nde köprü yapımı sırasında oluşan atık suların arıtılmadan yağmur suyu hattına bağlanıp Mogan Gölü’ne deşarj edildiği belirlendi. Gölün Özel Çevre Koruma Bölgesi olması nedeniyle Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne 2 katı yaptırım uygulanarak 1 milyon 678 bin TL idari ceza verildi. Sorumlular hakkında Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunuldu.

 

İKİ BAKANLIK DİP ÇAMURU TEMİZLİĞİ YAPMIŞTI
Geçtiğimiz yıllarda kirlilik ve kötü kokuyla gündeme gelen Mogan Gölü, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’nın yürüttüğü “Mogan Gölü Dip Çamuru Temizleme Projesi” ile nefes almıştı. Gölden 3 milyon 500 bin metreküp dip çamuru çıkarılmıştı. Bakanlık ekipleri Özel Çevre Koruma bölgesi sınırları içindeki göle yönelik denetimlerini sürdürüyor.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz