Turk Time
DOLAR
46,5147 %0.02
EURO
52,9844 %0.25
ALTIN
5961,0010 %-0.32
BIST-100
14319,95 %-0.08
PETROL
73,9000 %-0.51
BONO
40,6700 %-0.64
ISTANBUL
BUGÜN
22/31°
ISTANBUL
YARIN
22/30°

Bisküviden 13 kişi zehirlendi

Bursa'da yaptıkları bir ev ziyaretinde ikram edilen bisküvileri yiyen 13 kişi zehirlenerek acile kaldırıldı.

  • Son Güncelleme:
Bisküviden 13 kişi zehirlendi

Bursa’nın İnegöl ilçesinde bir ev ziyaretinde ikram edilen bisküviyi yiyen 3’ü bebek 7’si çocuk toplam 13 kişi zehirlendi.

Olay, saat 18.00 sıralarında Burhaniye Mahallesi Lakşe Sokak’taki bir evde meydana geldi. Ziyarete giden 6 kişilik aile ile ev sahibi Mirali ailesi, ikram edilen bisküvilerden yedikten bir süre sonra karın ağrısı ve kusma şikayetleri yaşadı.

Şikayetler üzerine özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesi’ne götürülen Werde E. (8), Jalila Mir A. (28), Melek E. (7), Beyan M. (27), Muhammed Cemal M. (5), Fatma M. (1), Kamar M. (23), Mustafa M. (6), Necah K. (17), Cihan M. (7), Ayet M. (1), Muhammet Gays S. (2) ve Lin S. (7) müşahede altına alındı.

Biküviden zehirlendikleri değerlendirilen 13 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi. Olayla ilgili inceleme sürüyor.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz