Turk Time
DOLAR
46,4973 %0.05
EURO
52,7250 %-0.39
ALTIN
6008,5230 %-2.19
BIST-100
14339,67 %-1.38
PETROL
75,4700 %-2.76
BONO
41,0900 %-0.1
ISTANBUL
BUGÜN
20/29°
ISTANBUL
YARIN
21/29°

Bakan duyurdu: 343 milyon TL destek!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, ,Tip 1 Diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına alınan sürekli glukoz izlem cihazlarından yararlananların sayısını açıkladı.

  • Son Güncelleme:
Bakan duyurdu: 343 milyon TL destek!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından 18 yaş altındaki Tip 1 Diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına alınan sürekli glukoz izlem cihazlarından yararlananların sayısını açıkladı.

Bakan Işıkhan, şu ifadelere yer verdi:

"18 yaş altındaki Tip 1 Diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 20 bin 267 evladımız yararlandı. Geçtiğimiz senenin Aralık ayından bugüne kadar toplam 343 milyon liraya yakın bedeli SGK tarafından karşıladık. Vatandaşlarımızı destekleyici, hayatlarını kolaylaştıracak uygulamaları gerçekleştirmeye devam edeceğiz."

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz