Aziz Yıldırım'dan olaylı maç açıklaması
Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, Trabzonspor deplasmanında yaşanan olaylı maçla ilgili açıklamalarda bulundu. Yıldırım, "Devlet, 4 Nisan 2015’te yaşanan otobüs kurşunlanması olayını çözemezse bunlar yaşanır" dedi.
- Son Güncelleme:
Trabzonspor-Fenerbahçe maçında taraftarın sahaya girmesiyle ilgili olayların yankısı sürüyor.
Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, olaylı maçla ilgili Sözcü'ye konuştu.
"MAÇ İPTAL EDİLMELİYDİ"
Yaşanan olaya karşı öfkeli olduğu belirtilen Aziz Yıldırım, "Devlet, 4 Nisan 2015’te yaşanan otobüs kurşunlanması olayını çözemezse bunlar yaşanır. İlk iş Fenerbahçe otobüsüne yapılan saldırıyı aydınlatmak. Ki maç sahaya meşale atıldığında iptal edilmeliydi. Bundan sonra şampiyonluk yüzde 50-50 ve Galatasaray maçına kadar puan kaybetmememiz lazım" dedi.

YORUMLAR
Yorum Yap